Το μακιγιάζ στα γυρίσματα των διαφημίσεων πρέπει να μην επικεντρώνει το βλέμμα, γιατί το προϊόν που διαφημίζεται είναι αυτό που παίζει τον πρώτο ρόλο, άρα το μάτι πρέπει να πηγαίνει στο προϊόν και όχι στο πρόσωπο. Ανάλογα με το χώρο (εσωτερικό ή εξωτρικό) θα επιλέξουμε τα χρώματα βάσης και σκιών ώστε να έχουμε το καλύτερο δυνατό αποτέλεσμα.
Σαν διαδικασία ακολουθείτε ακριβώς η ίδια με το μακιγιάζ τηλεόρασης, ισχύουν οι ίδιοι κανόνες. Όσο αφορά στα γυρίσματα εξωτερικού χώρου διορθώνουμε τυχόν ατέλειες με τα κατάλληλα για τον τύπο δέρματος διορθωτικά. Στη συνέχεια δημιουργούμε τις απαραίτητες φωτοσκιάσεις με έναν τόνο πιο σκούρο και έναν πιο ανοιχτό από τη φυσική απόχρωση του μοντέλου. Σε αντίθεση με τα γυρίσματα εσωτερικού χώρου, στα γυρίσματα εξωτερικού χώρου η βασική βάση μας έχει τον ίδιο τόνο με το φυσικό χρώμα του μοντέλου. Τοποθετούμε επίσης λευκό καλλυπτικό προσώπου κάτω από τα μάτια ως τα ζυγωματικά και τελειώνουμε με διάφανη πούδρα. Απομακρύνουμε τα υπολλείματα πούδρας και προχωράμε στην τοποθέτηση σκιών, μολυβιών και κραγιόν. Δεν παραλείπουμε να τονίσουμε ιδιαίτερα τις βλεφαρίδες ή να τις βάψουμε και με προσωρινή βαφή βλεφαρίδων.
Επιμέλεια κειμένου
Ζάρπα Μαρία
Ειδικός Εφαρμογών Αισθητικής
Πηγές: make up Εκδόσεις Μαλλιάρης
Περιοδικό "Αισθητική Σήμερα"
Αξιολογήστε το Άρθρο